چهارشنبه 14 آذر 1403
EN

اخبار

ضرورت بازنگری در نحوه خدمات رسانی عتبات بر مبنای یک سند جامع

ضرورت بازنگری در نحوه خدمات رسانی عتبات بر مبنای یک سند جامع
رییس سازمان حج وزیارت بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زایران عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: ایجاد بازنگری در نحوه خدمات اجرایی و همچنین وجود یک سند جامع در این حوزه ضروری است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ علی رضا بیات در دیدار با تعدادی از شرکت های مجری عتبات عالیات که خدمات اجرایی به زایران ارایه می دهند، گفت : موضوع خدمات عتبات عالیات بسیار مهم می باشد ولی خدمات گاها به صورت شایسته ای ارایه نشده است و باید اقدامات مقتضی و مطالعاتی برای بهبود کیفیت خدمات صورت گیرد.
رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: اقدامات شرکت های مجری، نقش ستاد سازمان در خدمات رسانی عتبات عالیات و خدمات ارایه شده به زائران باید به صورت کامل بررسی شود و شرایط به گونه ای پیش رود تا شایسته زایران کشورمان باشد.
وی افزود: نباید در خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات اجحاف صورت پذیرد چراکه جایگاه زائران اباعبدالله الحسین (ع) بسیار والا وارزشمند می باشد.
رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد : افرادی باید در حوزه عتبات عالیات فعالیت کنند که عاشق خدمت به زائران باشند.
وی در ادامه این نشست با بیان اینکه باید در مدیریت هزینه ها و خدمات به زایران وسواس به خرج داد گفت: امیدواریم قبل از عملیات حج تمتع سال آتی ، بتوانیم یک بازنگری کلی در موضوع خدمات عتبات عالیات داشته باشیم تا با تولید و ارائه یک سند جامع در این حوزه، شرایط بهبود یابد و اتفاقات خوبی برای نحوه خدمت رسانی به عتبات عالیات بیافتد.
وی افزود: وجود یک سند جامع و راهبردی برای تعیین تکلیف همه بخش ها و واحد‌های خدمت رسان در این حوزه به جهت بهبود روند خدمت رسانی ضروری است و این مهم تا انتهای سال باید نهایی شود.
رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: باید خروجی این سند به حفظ کرامت و شأن زایران منتج شود و ایرادات که بعضاً در خدمات وجود داشت پذیرفته نیست و قطعا اصلاح خواهد شد.
در این جلسه حمید رضا محمدی معاون امور عتبات عالیات نیز به تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه عتبات عالیات پرداخت و شرکت های مجری نیز به ارایه پیشنهادات و برنامه های انجام شده پرداختند.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار