رییس سازمان حج وزیارت بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زایران عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: ایجاد بازنگری در نحوه خدمات اجرایی و همچنین وجود یک سند جامع در این حوزه ضروری است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ علی رضا بیات در دیدار با تعدادی از شرکت های مجری عتبات عالیات که خدمات اجرایی به زایران ارایه می دهند، گفت : موضوع خدمات عتبات عالیات بسیار مهم می باشد ولی خدمات گاها به صورت شایسته ای ارایه نشده است و باید اقدامات مقتضی و مطالعاتی برای بهبود کیفیت خدمات صورت گیرد.
رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: اقدامات شرکت های مجری، نقش ستاد سازمان در خدمات رسانی عتبات عالیات و خدمات ارایه شده به زائران باید به صورت کامل بررسی شود و شرایط به گونه ای پیش رود تا شایسته زایران کشورمان باشد.
وی افزود: نباید در خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات اجحاف صورت پذیرد چراکه جایگاه زائران اباعبدالله الحسین (ع) بسیار والا وارزشمند می باشد.
رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد : افرادی باید در حوزه عتبات عالیات فعالیت کنند که عاشق خدمت به زائران باشند.
وی در ادامه این نشست با بیان اینکه باید در مدیریت هزینه ها و خدمات به زایران وسواس به خرج داد گفت: امیدواریم قبل از عملیات حج تمتع سال آتی ، بتوانیم یک بازنگری کلی در موضوع خدمات عتبات عالیات داشته باشیم تا با تولید و ارائه یک سند جامع در این حوزه، شرایط بهبود یابد و اتفاقات خوبی برای نحوه خدمت رسانی به عتبات عالیات بیافتد.
وی افزود: وجود یک سند جامع و راهبردی برای تعیین تکلیف همه بخش ها و واحدهای خدمت رسان در این حوزه به جهت بهبود روند خدمت رسانی ضروری است و این مهم تا انتهای سال باید نهایی شود.
رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: باید خروجی این سند به حفظ کرامت و شأن زایران منتج شود و ایرادات که بعضاً در خدمات وجود داشت پذیرفته نیست و قطعا اصلاح خواهد شد.
در این جلسه حمید رضا محمدی معاون امور عتبات عالیات نیز به تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه عتبات عالیات پرداخت و شرکت های مجری نیز به ارایه پیشنهادات و برنامه های انجام شده پرداختند.